slem

Photobucket - Video and Image Hosting

   Det vart kaos på jobbet de sista två timmarna. Det bara kom mer och mer folk och det kändes som att det inte skulle sluta komma>.< Då ajg var den som hade mest erfarenhet av köket så fick jag hoppa in där så att hon som stod i köket fick hjälpa till lite mer ute i ser vice. Det gick bra och jag kom inte efter i mycket!!! ^^ *stolt* men det såg ju ut som ett krigsfält i köket sen då man inte precis hade någon tid till att plocka upp saker som man tappat efter sig:P
   Dock så drog ju hjärnan igång efteråt och tyckte att jagförtjäna ngt efter det! >.<fanfan fan.... en bulle och en donut fan fan fan fan fan fan. När jag kom hem så var det första jag gjorde att slänga imig två laxeringstabletter somajg köpteförra veckan. Tror det kan vara bra för min rumpa att jaggördet dåjaginte kan bajsa ordentligt. Har ett sår, eller snarare en spricka, som öppnar sig varje gångjag bajsar>.< Jag tror itne att jagkanbeskriva den känslan. Det gör så jäflaont! Tror inte jag kommer få uppleva sån smärta mer förän jag får barn... Men om bajset inte är i fast form så kan den ju inte öppna såret igen! Och det är ju ngt som jag verkligen inte vill ska hända då jag knappt kan röra mig efter att ha bajsat, ännu mindre huka mig och sitta typ>.<

   Ajja... Om min beräkningar stämmer så kommer allt forslas ut i mon ngn gng mellan 8 och 12. Dock så kommer jag ju sova och ligger då stilla, tror det tar längre tid då.. Vi får se.

   Jag måste bara tipsa om en av mina favorit sajter!! http://www.letssingit.com/ ! Om du ngn gng letar efter en låt och kan lita av texten så kan du söka hos de och 95% av gångerna så hittar du den! (Det vill säga då texten är lite speciell och inte bara I love you typ>.<) Jag använder mig av den varje gång när ajg letar efter text till ngn låt eller bara en låts titel och dess artist! Funkar skit bra!

Pyss

Bad thinspiration

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0