På jobbet

 
   Skriver lite snabbt på jobbet.. Jag hinner inte göra så mycket uppdatering men kan berätta om min socker jag vill ha grej igår... Fick verkligen en så, jag måste ha socker!!! Men ville inte gå till affären! Sluta med att jag åt två socker bitar och sen wooka mat istället.. Kan meddela att klumpen i magen va rinte rolig att sova med.. Och idag har jag redan ätit två fitt toasts! fuuk... Får se hur det går idag!! Hoppas på att komma in på golvet snart så att jag fr ngt att göra.. Känner mig lite yr av RCna och har ont i huvudet. Vet inte varför.. Brukar inte ha ont i huvudet och jag har druckit! Och ätit.

   Tell you more när jag går hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0