oj. jag var social


   Trodde jag bara skullevara hemma idag. Men en kompis ringde och undra om jag skulle med till en annan kompis så det gjorde jag^^ Var nervös över att vi skulle svulla men det gjorde vi inte^^ Jag tog med mig mina sista jordgubbar (Vilka jagtyp åt upp själv:P) och sen åt jag nudlar på 180kcal och lite popcorn som vi poppa i kastrull (Docktog vi lite smör på>.<) andthats it! ^^Känns bra:P
   Hemma hos min kompis slappa vi typ bara, honfyllde i min kompis ena tatuering ochsenså såg vi på barnhemmet (I recommend!) Nu ska jag läggamig. Imon måste jag städa här i lägenheten! >.< Ser förjäfligt ut! Måste köpa nya jordgubbar också så att ajg kan käka det ist.

   puss

Kommentarer
Postat av: Ebba

Barnhemmet är så sjukt dålig hahaha.



Vafan hur gjorde hon för att gå ned 12 kg? Åt inte alls, var aktiv hela dagen? Var det medvetet eller "råkade" det bara bli så? Fan vad avundsjuk jag blir :/ Vill ju oxå återvända efter sommarlovet och vara vacker, smal och solbrun jue!! :(

2009-07-09 @ 10:19:24
URL: http://thelittlethings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0