Jag vet att jag inte skulle skriva men var tvungen...


   Var hos en kompis för att hämta lite grejor från igår. Hon var skitförbannad på mig... Tydligen igår så hade jag gjort ngt mot henne. En av mina vänner bröt ned igår pga syster problem så vi satte oss lite åt sidan och prata (Ni vet riktigt fylle känslo prat.) och så kom hon till oss. Tydligen ville hon bara säga hejdå men jag trodde att hon också ville sätta sig ned och prata. Ibland känner jag att det är bättre om man bara är två som pratarliksom. Men iaf... Jag hade sagt "Vi tar det sen lilla gumman" och tagit tag i hennes haka. Detta hade tydligen gjort henne skit förbannad och tyckt att det var nedvärderande. Sen hade hennes kompis sagt till henne att jag hade sagt ngt om att jag var jätte irriterad påhenne.

   För det första så brukar jaginte få minnes luckor på fyllan och har inget minne av att jag har sagt ngt om henne (Förstår inte ens varför jagskulle göra det...)  fördet andra så förstår jag inte varför manblir skitförbannadför att ajg sa vi tar det sen lilla gumman. Okejkanske inte skulle sagt lilla men vi kallar varandraför gumma hela tiden! och jag var stup full! 
  
Jag känner mig faktiskt sårad att hon blev så förbannad över det. Jag var stup full och hade bara minandra kompis i tankarna. Jag förstår inte hur hon kunde ha blitt så förbannad:( Detta är i o förs sig den kompisen som sa att min depressions trötthet bara var att tasig upp ifrån, att det bara var att rycka upp sig från det... Ochjag vet att hon lätt blir irriteradöver sakerochhar svrt att se det ur ngn annans perspektiv. Men jag kan itne konfrontera henne då ajg vet att hon är mycket starkare vokulärt (eller vaddet heter) jag skulle bara gå under och må ännu mer skit.

   Jag vet inte vad jagska göra. Snälla hjälp mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0