illa


   Jag mår så sjukt illa av alla jordgubbar som jag har ätit nu>.< Dockså är det ju bättre än att jag svullar massa annat liksom>.< Jordgubbar eller chips liksom! Skullevara skönt medlitesällskap dock, som i manligt sällskap. Så lite bilder på min lilla rödtott från lägret och jag kände bara att fanvadjag vill ha honom här nu! Jag önska att jag hade hans nummer, för det verka inte som att det numret som ajg har är hans:(  fan fan fan. Jag vil så gärna liksom. Måste verkligen få bort tiden på måndag så att jagkan åka upp till sista festen!

   Ååh! Lite pussar och mys och smek. Jag kan verkligen se och känna det farmför mig! Sista gången vi pussades. Han sitter vid ett bord i matsalen, jag kommer upp bakom honom och kramar om honom. Han tar tag i mina händer och smeker de och jag lägger mitt huvud på hans ena axel och gosar. Jag behöver gå och vi pussas och sen efter det så åker han hem. Efter det när han kommer tillbaka, dagen då jag ska åka, så är det ända mysjag få när jag ligger med huvudet mot honom i ledar rummet. Inget puss eller naughty smek. bara lite hand på höft och fingrar som smeker. Jag vill mer, fan vad jag hatar att jag är så osäker på mig själv och honom. och sen så har vi ju Ro också....Va fan liksom!

   Orkar inte mer, kommer bli sjukt deppig om jag ska täka på det mer... så får gå och lägga mig nu...

   puss


   Btw. Filmen Guldkompassen suger! Hatar när man har läst bokenoch det blir helt fel i filmen>.<

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0