Hemma


   Eller jag har vart hemma typ i snart en timme.... men jag har suttit runt lite på internet. Dock har jaginte tagit avmigjackan äm ^^ haha What can I say I like me computer!^^

   Jag äter lite solrosfrön. Nyttigt men högt på Kcal, jag vet.. dessutom är de saltade och tror ngra är rostad *det är nyttigt det är nyttigt det är nyttigt*Fuuk läste precis att det är solrosfröna man ska lämna ute om man ska äta nötter och shit.. Innehåller tydligen Omega-6 som vi svenskar tydligen ska ha mycket i vår kost... Kanske docklika bra att jag äter det då jag äter så lite som möjligt;P

  Nä... jordgubbar och film it's gonna be!

Kommentarer
Postat av: borninjune

Jo, det löste sig inte precis, men vi har parterapi imorgon. Vill ta upp det där.



Jag har lyckats äta lite idag. Försöker komma under 1000kcal per dag. Da kan jag äta mig mätt pa nyttigt (frukt och grönt, lättyoghurt, knäckebröd). Nu pa kvällen "syndade" jag och at 2 skivor av mitt hemmabakade bröd med hemmagjord jordgubbs-mango-marmelad. Och lite lättyoghurt med osockrad müsli. Nu är jag nöjd och behöver inget mer. För jag VILL INTE SPY idag.

2009-07-21 @ 21:19:47
URL: http://borninjune.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0