doh


   blev lite hets igår iaf>.<fast dock bara morötter och gräddfil! ^^ Det kunde ha vart så mycket värre! Sen så provade jagatt göra den där spenat soppan igår, jag kunde inte sova ochfick för mig det^^ Blev  inget vidare... Iaf inte som jagtycker om sånuhar jag en halvliter spenat som jag ska göra ngt med. Ngn somharn gt tips? Jag fixade couscous igår också(Ytterligare en grej somajg kände att jagbara var tvungen att prova igår :P) och provade att blanda det. Funka sådär ochsmakade okej om man la i lite gräddfil, men inte helt...Siaf  är det ngn som har ngt tips om spenaten? jag vet att jag har gillat spenat förut... Dock så måste jag ju krydda den rätt. Min fars spenat lasagne är ju den bästa!!^^

   Ska åka till jobbet strax. Har på mig en av två nyinköpta tröjor! ^^ De är så snygga och gosiga och alldeles lagom casual! Den jaghar på mig är svart ochså har jag mina leopard (Geopard kanske detta är då de ser välldigt speciella ut?) strumpbyxor ochska ha mina svarta fina skor ochmin nyinköpta 2ookrs väska:P Kanske kanvisa kort på det ngn gng^^

   kram

Kommentarer
Postat av: H

Alla kommer veta att det är jag men jag ska plugga måleridesign. Okej, jag bor i mitten av Sverige typ. Du har ingen aning om vad du vill hålla på med då? Kram :)

2009-07-29 @ 05:51:38
URL: http://mhb.bloggagratis.se
Postat av: borninjune

Du maste säga till. Det är din rätt.

2009-07-29 @ 07:55:51
URL: http://borninjune.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0