Det kunde vart värre


   66.5 återigen i morse. Bättre än någon siffra på 67. *tänk optimistiskt tänk optimistiskt tänk optimistiskt* svulla popcorn igår också:( Vet dock inte på hur många kcaldet var då jag poppade själv...hmm...

  Ajja.. ska till jobbet snart. Har förberett med en kopp vanilj te att ta med (I min nya vatten kokare;D) Min andra kopp som ajg brygger ur den, dock så drack jag inte den första koppen då jag inte gillar det teet. Det var Mango Persika tror jag, men det luktar ochsmakar typ som en äcklig grönsakssoppa... jaggilar ju soppor i vanliga fall men den här var bara äcklig >.< Men vanilj teet vet jag att ajg gillar, så får hoppas att detta blir ngn sorts tradition^^

   Gud behöver verkligen städa lägenheten.... Ligger saker ÖVERALLT >.< Men det kommer nog inte bli av den här veckan precis då jag jobbar alla dagar utom en...

   Nä om man skulledra sig... Ses ikväll eller så!

Kommentarer
Postat av: borninjune

Shit, tack för din kommentar. Vill inte lata konstig, men jag kände mig verkligen ett snäpp bättre efter att ha läst den.



Att städa är nästan som terapi för mig. Jag kan varken t.ex plugga, laga mat eller ligga i soffan om det är stökigt omkring mig. När jag städar i verkligheten städar jag nog upp lite i själen samtidigt.

2009-07-21 @ 09:43:06
URL: http://borninjune.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0