66.1


   Igår åt jag en morotspåse med två dipper och lite snabbmakaroner hos mormor och morfar>.< Men annars, inget!!!! Så jäfla glad över mig själv! ^^  Tror att det är för mina RC som jag inte åt ngt och för att jag var så tokigt uppe ivarv av de igår^^ (Plus att de ger mättnadkänsla) sen att jag tog ett lax. piller hjälpte nog en del också och då menar jag itne bara min spricka ;P haha

   idag är jag ledig och ska strax till vårdcentralen för att se om de har det öppet. Jag har sett en pigmentfläck på min rygg som jag inte alla gillar hur den ser ut! Lika bra att kolla det. Sen kan jag nog fråga lite om sprickan också^^

   Hittills idag har jag bara druckit en sockerdricka. ja vet. massvis av socker men det var värt det då jag var törstig och hungrig som fan och det hjälpte mot båda^^

   Annars idag ska jag nog bara hem och göra iordning allt. Kanske dra till stan ngt litet.. Vi får se^^ vill ju kunan spara mina pengar. Och det är inte så jätte lätt när man är köpberoende som jag av smågrejor..

   pyssen

Kommentarer
Postat av: Sara

Förlåt, här är jag!:( har inte varit så mkt hemma eller vid datorn alls. Det är väl positivt också eftersom jag haft saker att göra typ nonstop, men det känns tråkigt att bloggen ska få lida!

Hur är det med dig söto? Det var alldeles för länge sen vi snackade :O

Massa kramar!

2009-07-27 @ 14:05:01
URL: http://enkladdigtejp.blogg.se/
Postat av: Yumi

hej, om du följde min blogg innan så ville jag bara meddela att jag har en ny!

2009-07-27 @ 15:28:23
URL: http://inspirasian.blogg.se/
Postat av: borninjune

Jag tar Seroquel och antidepressiva. Jag gör en beteendeterapi, kallas i Tyskland DBT. Är speciellt framtagen för borderline-terapi.

Först var jag tre manader stationär, nu fortsätter jag ambulant varje vecka.



Seroquel drönar till huvudet, gör mig trött. Om det betyder att de funkar sa antar jag att de hjälper.



Sockerdricka. Hmmm har jag inte druckit pa flera ar. När jag var yngre drack jag gärna päronsoda.

2009-07-27 @ 15:52:38
URL: http://borninjune.blogg.se/
Postat av: H

Baggyjeans är så jäkla skönt! Ja, idag gick jag 9500 steg på jobbet jag med så. Man blir sjukt peppad av den! Ja, jag blir också rätt trött men annars är jag helt död istället, det är liksom antingen eller. :p Men igår fick jag jätteont i huvudet, askonstigt. :s

2009-07-27 @ 16:21:00
URL: http://mhb.bloggagratis.se
Postat av: cupcake

Pga av radering från blogg.se angående proana inehåll så har jag nu en ny blogg! www.cupcakeskcal.blogspot.com är den nya adressen. läs mer info där! puss skickar detta till de som kommenterat min blogg tidigare/som jag följer! puss igen <3 ! och stay strong

2009-07-27 @ 17:15:56
URL: http://www.cupcakeskcal.blogspot.com
Postat av: Ebba

Nej hon ska göra lumpen! Vilket innebär att hon komemr bli jättesmal och supervältränad, och jag bara fet o vidrig jämfört med henne :/



Men glöm inte bort att man ska ha tatueringarna resten av livet... En av mina bröder är så där som de i Miami Ink (har du sett det??) och typ täckt av tatueringar över hela kroppen!! Med mycket muskler + rakad skalle och utländskt utseende ser han verkligen ut som en Bandidos medlem typ.... :S Så folk brukar bli förvånade över att han är rätt blyg bland folk han inte känner :P Men jag skulle aldrig våga tatuera mig, skulle vara rädd att ångra mig precis som med de 4 ärr jag har på min arm... (som jag alltid skyller på är bett ifrån en hund eftersom de är korta men djupa och inte ser ut som självförvållade utan sitter komiskt nog som bit-märken...). Så snälla tänk efter om svampbob fyrkant är ngt du vill ha på din kropp som 50 åring!!?



Hoppas du mår bättre nu och det där inte är ngt farligt utan bara en vanlig hudförändring. puss

2009-07-27 @ 18:38:26
URL: http://thelittlethings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0