66.1

20081221225352

stod vågen på när jag kom hem och ända har jag failat katastrofalt idag på jobbet! Två såkallad mackor gjorda på fullkornsbröd, sås, lök, sallad, tomat och ost plus en fuuking maräng glass >.< Grymt skönt dock då att ajg bara gått upp ett hekto! Kanske för att jag sprang och slet som ett djur de två sista timmarna. Och med tanke på hur mycket jagstressade idag så förtjänar jag det :P
   Dock så är jag rädd att jag har missat mycket idag :( Kändes itne bra när jag lämnade restaurangen. Dock så var jag för hyper stressad och trött för att bry mig >.< Gjordes itne bättre avatt killen somajgfråga kunde ta min tid imon och en annan kille som jobbar också dr kom sista timman och satt och hängde. Det kändes liiite stressande också då de ser vad jag gör och shit >.< Men men får ta skiten imon istället >.< fan fan fan...

   Glömde köpa mjölk också>.< så kan inte käka mina jordgubabr imon. Får bli på tisdag.Jag kommer ändå inte åka upp till norpan imon då ingen kunde ta min tid :( KÄnns sjukt surt... Men that's life. Skulle dock velat träffat rödtott igen. Bara för att få pussa någon! Dock så hoppas jag ju på Ro. Vi får se om han kommer ned.

   Orkar inte mer så ska gå och nanna nu! ^^ 

   puss

Photobucket

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0