66


   Ett hektoned. Nog för att jagåt den där jäflabullenoch sconesen igår:( fanfanfan... kunde inte hålla mig i slutet ävenfast min hjärna skrek nej så åkte den ned. Sjukt konstigkänsla>.<

  Det verkar som att jag inte kommer kunna åka till festen imon för lägret. Eller ärligt talat så vet jag nog inte varkenelelr men det känns ganskahopplöst>.< Tror inte att killen på jobbet kommer ta min tid:( fan jag som behövde ochville. Lät som på honom att han skulle ta den i fredags, men jag vet inte... Han är ju som han är dessutom...

  Idag blir det jobb igen. Köpte jordgubbar igår och höll på att äta upp en snigel när jag var på väg hem>.<blö.. Från och med nu så tvättar jag avde innan jag äter (Har inte orkat bry mig om det inna^^) Men så kom jag på när jag var hemma att jag itne har ngn mjölk >.< Big time failure! Men från proppa i mig ngra ändå så att vi inte gör samma misstake som igår med sconesen! :P Dock tror jaginte att det kommer hända då jag inte tyckt edet var lika gått med de som förut^^ Känns bra! ^^
   Nu vill jag bara droppade där kg:na till 62 två igen så att jag kan köra på från förra året! ^^ Om jag är där nere så kanske jag kan komma i mina små små jeans igen! ^^

   puss


Have heart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0