trött


Hari nte så mycket att skriva.. önska jag hade det... jag jobbar ochjobbar ochtyp göringet annat.. ja vet... jag ärtråkig...Jagvar på jobbfest dock i förrgår (söndags) vilket visasigvara riktigt nice. De hade en michael jackson inpersinator (eller hur det stavvas) som var riktigt grym. Man kunde nästan tror att det var han om det inte vore för att han hade en normal näsa ;P Det avr aldig meningen attjag skulle dricka så mycket då jag jobba från åtta dagen efter men så börja shottarna och jag och en tjej börja snackasomfan och hade skit trevligt.Dock har jagnogALDRIG vinglat så mycket som ajg gjorde närjagvar på väg hem den gången! Skullesova hos mormor och morfar och ajg skämdes så mycket överhur full jagvar att jag satt utanförett tag bara för att lugna ned mig^^ Spydde dessutom tre gånger på den lilla biten som ajg gick... Tjena asså! Skit kul att för typ första gången bli så full, men hatar alltid att spy!
Dagen efternärjag vakna mådde jag inte så dåligt men jagtror att jag nog inte var riktigt nykter än! ^^ Jobbet funkar (<3 minakoffeintabletter!) kom hem och betala räkningar och sen sov... ^^
Ingen blackout iaf^^

kram

Kommentarer
Postat av: dannofino

funkar typ inte din mellanslagstanjent? :)

2009-12-01 @ 19:43:26
URL: http://psycological.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0