hej


   Jag vet att jag inte har skrivit på länge. Har inte haft ngn lust att skriva eller ngt att skriva om och har det bara kännts dumt att skriva...  Nu börjar jag bli sugen igen men tror inte det kommer bli så jätte mycket...  Jag hinner inte precis.. Jag jobbar så himla mycke och emellan där ska jag hinna sova också..
   Jag har umgåtts med den nya tjejen och det känns skönt att ha ngn att umgås med då mina gamla kompisar inte hör av sig. Jag hör inte av mig till de heller så det blir ju inget. Jag har ingen lust att höra av mig till de precis heller... Jo en tjej saknar jag, men hon bor i helsingborg och det är ju en bit..
   på kill fornten inget nytt. samma gamla dagdrömmar om killar jaginte kan få.. jag var cpigt orolig över att jag var gravid ett tag, men det var bara nojja.. Mensen kom och jag kan nog inte beskriva hur lycklig jag vart! Jag gick runt på jobbet med ett stort leende, men jag kunde inte  säga det till ngn liksom, ingen vet ju om min abort förutom två. Hansom skulle ha varit pappa och hans nya tjej. och det är så jag vll ha detl.

  Usch, jag har inte betalt mina räkningar än. Har inte hunnit. Tror dock jag klarar mig men jag ska ju till norpan kanske under nyår. Har inte bestämt mig än riktigt om jag ska åka innan eller efter nyår.

   usch jag känner mig faktiskt hemsk som inte har skrivit ioch funnits här för er! Men jag kan ärligt säga att jag faktiskt har mått ganska bra den senaste tiden! Jag har varit glad! Trött, men glad^^ Såklart kommer ju odck lycka med att man går upp fem kg.... Höst vikten liksom... och det ska faktiskt bli mitt nyårslöfte att gå ned fem kg till sommaren^^ Haha fast det är ju ett löfta jag alltid ska igentligen.. och det var väll inte så svårt att förutse. Ett annat är att jag ska komma igång emd träningen! Jag ska säga upp mitt kort påsats och sats på ett annat gym hade jag tänkt. Om det då finns ngt. Ja de finns ju massvis av gym i gbg men jag undrar om de finns ngt som ligger lika bra och som är så jätte mycket billigare. Sats är svindyrt men man får ju valuta liksom för sina pengar.. usch jobbigt beslut... Fast så som jag jobbar nu så finns de ju ingen chans att jag hinner gå till gymmet. Jobbar ju så mycket liksom.. 

  


Kommentarer
Postat av: Dana

en fråga bara. funkar inte din mellanslagstanjent? ):

2009-12-28 @ 23:19:23
URL: http://witheverystarfall.blogg.se/
Postat av: Ebba

Ni borde väl ha ett friskis och svettis? :) De är de billigaste i Uppsala iaf, även om man inte har studentrabatt (som student är det oförskämt billigt att träna hehe). Fast de är ju inte så classy heller.... men jag ser det bara som en Fördel! Hellre att jag tränar med pensionärer och småfeta medelålders mammor i urtvättade mjukisar än på Nautilus eller Sats där tjejerna sminkar sig och fixar håret i omkläningsrummet INNAN de går ut till träningen :S



Hoppas du mår bra, god jul och gott nytt år! <3

2009-12-30 @ 20:14:40
URL: http://srecanosmeh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0