lägret


   Hej! Tog mig längre tid än vad jag trodde att få sitta ensam vid datorn! >.< Har vart mycket att göra och människor här hela tiden, men nu är jag nästan ensam här ute och det passar mig ganska bra nu då jag känner mig kort på energi. Dock sitter jag just nu på armstödet till en stol för att den är för kort och är det något jag hatar så är det att sitta vid en dator med en för kort stol...

   Det har vart bra här ute! Jag har rört mig mycket och igår och idag har jag inte ätit mycket heller^^ Första dagen blev en hel del men jag klarade av att säg anej mig själv igår!

   Idag har det vart små saker hela dagen och jag har bara legat i min säng och läst.. ingen energi alls... Jag har stoppat i mig en kexchoklad, en coa light, en och en ahalvtallrik flingor, två bulldegs saker och en tallrik med pasta med ngn skaldjursgrej i ... lite mycket men inget i överflöd som det skulle ha vart om jag velat.. Då snakcar vi mega frukost mega lunch och mega kvällsmat >.<
   Usch, dåg bilder på mig från personal festen och ajg säger att det inte är konstigt att jag inte har en pojkvänn så som jag ser ut... :(  Jag är så jäfla stor och fläskig och.. bara.. ugh... Det kommer krävas ett mirakel för att en kille ska kunna bli kär i mig... Kan säga att det inte hjälper att jag läser en serie nu där tjejen har flera killar som vill ha henne och säger att hon är deras liksom... Kanske borde sluta läsa de, men vad skulle jag göra då.. jag borde ut och gå men jag orkar inte.. Jag vill bara ligga och sova låta tiden gå för bi...
 
  
   Jag snor ett block och en penna härifrån... Glömde ta med mig ngt sådant själv och kände att ajg behvöde det.. De har så mycket sånt här ute och jag har så lite sånt där hemma :P

   Försöker släppa taget och bara skriva men vet inte riktigt vad jag ska skriva om... Jag skulle kunna skriva oim hur kåt jag har känt mig på sistonde, hur mycket jag har saknat en varm kropp brevid mig. Tex E2 Kunde skriva om att vi kanske ska ses på lördag och att jag hoppas en del att vi kanske har sex. Men samtidigt så vet jag inte riktigt om jg vill det, jag är orolig för hur han tänker om mig liksom... Att han inte vil ha mig och att han bara ser mig för att jag har tjatat på honom.
   Jag skule kunna skriva om de två förbannade flugorna som är runtomkring mig och irriterar mig ngt fruktansvärt.. Jag har mina kill kallingar på mig som jag använder som shorts. Det vill då säga att jag har bara ben och det kittlas ngt fruktansvärt när de går på de... Dessutom är jag sjukt hårig på benen och det kan jag meddela att det inte är ngn sorts fördel...
   Jag skulle också kunna skriva om att jag fortf har kontakt med se som nu har flyttat till uppsala för att plugga, att jag fortf är lite kåt på honom och förbannar mig själv för att inte ha tagit chansen när den väl fanns och att det är irriterande att han redan har börjat ragga tjejer... Dock är jag lite glad över att han verkar tycka att det nästan bara är fjortisar i uppsala ( Hoppas inte du är en a de ebba:P) men ändå.. Han verkar ju gila fjortisar med tanke på förra helgen och tjej från jobbet han drog över..  Men är det avundsjuka för att jag inte fått ligga med honom eller avundsjuka över qtt jag inte får ligga med ngn alls?
   Fan jag önska att jag var tankeläsare! Då kunde jag kollla om killen var intresserad av mig och så... Men nu är ajg inte det och får stå ut med att jag är stor tjock ful och att killar inte vill ha mig :( När jag har vart här ute så har jag haft lärar studenter.. Ngt som jag märkte var att många hade förlovnings ringar på sig och  majoriteten var inte snygga av de brudarna som var här ute kan jag meddela! Då tycker man ju att det borde finnas ngn för mig också! men varför träder inte denne fram!? De killar som jag har träffat nu har jag inte fått den där... tingeling känslan av. Jag har faktiskt inte fått den känslan på minst två år om jag tänker efter! Fick den aldrig riktigt med E1 (killen som tog min oskuld) inte av J (Som gjorde mig gravid), inte riktigt av se1 elelr se2 eler nu senaste i sommar E2... Senast jag fick det var med K för två årsedan och jag kommer ihåg att samtidigt som det var fint så var det så jäfla smärtsamt på en helt annan nivå som det ärnu.. Har jag förlorat den känslan eller har jag bara inte träffat ngn sån kille? Jag har alltså inte fått ngn sådan känsla av ngn jag hyar träffat på två år!!! shit... 

   Kanske borde ta en kopp te och sen gå och lägga mig i sängen igen och läsa.. Har ju inte så mycket annat att göra.. Min far fråga om jag vill komma med hem till de, men jag kände att samtidigt som jag nu verkligen vill ha n¨got att göra och längtar hem till min lägenhet så¨vill ajg också vara lite ensam, men samtidigt där vill jag vara med ngn.. Sån jäfla dubbelmoral... Dock så tror jag att om ajg tolkar min hjärna rätt så menar den att jag vill vara med en person, känna tryggheten och kärleken och bara vara lite själv med den persopnen. Ha någon att vara med men inte känna någon oro eller något tvång. En älskling med andra ord...

   puss

 REASONS WHY YOU CAN'T EAT.



Flowerry Short, Yellow Bagi just ate

i have already eaten

i am not feeling well

i am fasting for religious reasons

i am fasting for health reasons

i am on a diet

i am vegetarian

i only eat raw foods

i am alergic to onions

i am allergic to nuts

i am not hungry

i don't like mayo/cream/cheese/garlic

i am too hungover

i am too drunk

i have a headache

i feel sick

i have a stomach ache

i dont like this type of food

im too tired

im going to go to bed early

i am already half asleep

im too stressed to eat right now

i have to fast for a blood test i have to take tomorrow

i will eat later

i picked at the food while i was cooking now i am too full to eat it

Im going out to eat later with friends

The food looks gross sorry.

My teeth hurt too bad to eat any food

im going to eat in my room

im already super full

i only eat healthy foods now sorry

my stomach cant handle this right now its too messed up right now

i cant eat any coloured foods it stains my teeth






Kommentarer
Postat av: ebba

Hahaha jaaag fjooortizzzzz? ;P



Vad ska han plugga? :) Jo, just nu kryllar det av små fjortisar i stan, de kommer fram med värmen lixom.... smala sådanna, som är klädda för stranden inte för en runda på stan.... :(



Hrm, hoppas du mår bättre snart, vet lixom itne vad jag ska säga. Känner mig bara så sjukt deprimerad just nu, skulle vilja trösta dig men just nu orkar jag inte ens hitta på klyschor för att trösta dig... även fast jag egentligen vill



ta hand om dig sötnos <3

2009-08-26 @ 21:58:46
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0