I säng


 kom jag till slut och jag lyckades även somna. Är stolt över mig själv att jag våga och ännu stoltare över att jag inte försov mig! ^^ Hade en sjuk dröm om att min klocka vara magsik typ och väckte mig med någons orts psykisk kraft som gjorde så att jag inte försov mig. (Detta var en halv dröm då jag var halvt vaken också^^)

  Är på ganska bra humör idag, dock är jag redan hungrig!! >.< Inte lika kul med tanke på att jag åt en skål flingor med soyamjölk innan jag gick till jobbet >.< jag är ju inte sådär lite hungrig heller utan vrålhungrig! Man jag ska inte!! Ska ta mig en cola zero sen och hoppas att det hjäålper lite.. Får ta två RC till sen också...

   Ska hem sen efter jobbet och packa och sen hoppas jag på att jag är vettig nog att gå och lägga mig! Ska åka med bussen styrd åt öster sen för att träffa lite kompisar över helgen som fyller år. Bussen går 10.20 och jag behöver verkligen sova! :P

   NU ska jag ta mig en till zero. Se ifall det hjälper annars vet jag inte vad jag ska göra >.<

   puss

Kommentarer
Postat av: H

Ja, jag brukar göra det. :) Nej, men det brukar jag med ha, seriöst alltså. Hehe. Men inte idag, vettefan vad det var för fel men jag klagar inte! Heh, jag har också ett gymkort men inte varit där vidare många gånger. Bortkastade pengar. (Y) Kram!

2009-08-05 @ 14:41:20
URL: http://mhb.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0