i går


   Jag gick in här igår för att jagtänkte att ajgskulle skriva, varduktig igår nämligen. Men när jag kom in här så kände jagatt det jag skulle skriva inte var ngt kul för andra. Det var en sorts press. Jag vill inte ha ngn jäflapress över enfuuking blogg.Min blogg var det tanke med att jag skulle skriva vad jagvill i och skita i andra. Men istälelt nu känner jagatt jagi nte kan göra det utan jag skäms och känner mig dålig om ajgskriver om hur jag misslyckas. Vadhände? Jag vet att pressen har funnits ett bra tag men jag har bara inte erkännt det öppet för alla. Det är verkligen inget kul. Ingen känner mig här och jag borde kunna låta orden flöda men ändå blir det stopp. Jag skäms liksom. Jag vill försöka skriva så sant till mig själv som möjligt. Får komma igång att göra det. Säga nej till migsjälvo m jag förskönar något.

Kommentarer
Postat av: borninjune

Du behöver verkligen inte skämmas!!! Halla, jorden anropar. Det är ingen som ställer nagra som helst krav pa dig hur du ska skriva i DIN blogg.

Jag vet att det ibland känns tungt när man far höra dumma kommentarer, men dom kommer fran oförstaende och räknas inte.

Jag skriver även jag ärligt. Det är just det som är grejen. Att kunna skriva av mig. Fa ut skiten. Men samtidigt kunna dokumentera bra saker, för allt i min blogg är inte bara negativt och jobbigt. Den är som mitt liv - väldigt mycket upp och ned. Sa ser livet ut för en ung kvinna med Borderline. Och jag gör nagot at min situation. Jag tar emot proffessionell hjälp när jag behöver den - och - att blogg är som min anonyma men offentliga dagbok.



Imorgon klockan (hall i dig nu) 06.02 ska vi börja var langa bilresa till Sverige. Vill somna senast klockan 21 ikväll. Ska nog ta ett par extra tabletter sa det ska nog kunna funka.



Kram

2009-08-04 @ 15:32:05
URL: http://borninjune.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0