Fortfarande ej okej.


   Mår fortf skit, nu är det mer sjukdoms skit dessutom! Ont i halsen och mina mandlar och ont i hela kroppen och ont i huvudet. Jag skulle bara vilja sjukskriva mig men det funkar inte då det är jag som kör skiftet hela helgen och det är personalfest på lördag. Jag behöver dessutom pengarna!
   Tror inte det blir mycket till att jobba på lägret heller. Min mor sa att jag kunde komma upp och jobba två tre veckor men som det ser ut nu så blir det nog knappt en och jag har redan fått ledigt två... Kanske går att ändra? Eller ska jag bara ta en veckas ledigt för att vila ut lite? Har jag råd med det? Tror inte det men kanske skulle behöva det ritkgit ordentligt!
2a33adc415f5f0750c2405bd44e7265fd55985b3_m

   Jag orkar inget, kändes som att jag skulle somna på jobbet idag. Dock så hade jag itne tagit några RC, men ändå, känns som att det bevisar att jag behöver de för att må bättre och orka mer... Bevisar att ajg igentligen inte borde jobba heltid. Men vad ska jag göra? Jag vill itne sjukskriva mig för då kommer jag inte få utvecklas inom jobbet, det kommer komma uppom jag söker andra jobb mm mm... Finns gott om negativa saker om det...
   men vad fan ska jag göra?
Tror att den här vintern kommer bli ganska tuff med, som alla vintrar, men inte lika som förra året. Ja menar, hur kan den bli det! Ja ska INTE bli gravid igen föräns jag träffar en finpojke. När nu det kommer hända... Jag drömmer så mycket o pojkar, om att bli omhållen, älskad, pussad på, en framtid med. Men det blir inget av. NU har jag inte ens hört ngt frpn R på... Okej en dag... Men ändå, vi brukar ju alltid höras.
   Nu kan jag ju faktiskt tänka mig att hans pengar har tagit slut och att han inte har råd att lägga in ngt föräns han får lön, vilket är snart, så det lugnar mig en hel del. Men saknar ändå hans sms även fast de inte är lika personliga och mer sägande som de var när vi börja prata. Jag oroar mig för att han har träffat ngn, att han tycker jag är jobbig som kan få psyk utbrott pga sms, att han förstår att jag har problem.. mm mm. Som min kompis sa "Du tror alltid folk är sura på dig!"  Vilket är både sant och en underdrift. Jag tror att alla tycker jag är jobbig, mesig, ngn man kan köra över, ful, äcklig, dum i huvudet mm mm.. Do you catch my drift? Det är min vardag. Det är vad ajg tänker på när jag går på stan. Folk kollar inte på mig för att de tycker jag är fin utan för att jag ser konstigt ut, luktar äckligt eller att ngt annat är fel på mig.

   Fan jag måste gå och lägga mig. Ätit för mycket idag och jag vill bara börja om i morgon och ta mina RC och inte äta ngt!!! vågen stod på 65.9 i morse!! Tycker den kan stanna under 66, då blir ajg glad dådet betyder att ajg går nedåt! Sen vill jag få mina träningsskor! Jag vill börja tränaigen! Det gör mig gladare och jag behöver inte ens ta mina RC för att orka jobba då! ^^ Det är så nice:P Sen vill jag få bort Sam från jobbet. Hon är bara jobbig och förstör och ngt som är välldigt elakt, men välldigt sant! Hon luktar inge gott! Tom jag som är så livräddföratt lukta äckligt tycker jag luktar bättre än henne! Hon luktar, ett visst ord som ajg inte kan skriva här faktiskt för att när jag gjorde det kändesdet så omoraliskt fel och bara hemskt! Men iaf hon luktar äckligt och välldigt starkt! Ge kvinnan en parfym!

   Nu orkar jag inte mer!

   puss


Kommentarer
Postat av: H

Åh, vad jag tycker synd om dig. :/ Hade bara velat ge dig en kram nu. Du vet att jag finns om du vill prata. <3

2009-08-13 @ 20:26:06
URL: http://myskinnydreams.blogg.se/
Postat av: -Moi {Raspberrysmile}

Svar: det är sådär, lite rörigt i huvudet och så. men sålänge jag går ner så spelar det ingen roll, just nu är det det enda som jag bryr migom ungefär. hur är det sjlv?

2009-08-14 @ 21:58:53
URL: http://raspberrysmile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0