..

b193527960


Ja vet.. jag skriver inte så mycket... men har inte tid till att göra det heller.. NÄr jag väl är vid datorn så är det oftast runt om kring och jag vågar knappt gå in här för att jag är rädd att de skall se addressen och tycka det skulle vara kul och kolla in på den senare...

   Vad har hänt? Jag har ätit och jobbat... Gått som en tok i dag när vi skulle köra linbana systemet.. Detta betydde att jag första gångne gick den förbannade (Dem förbannade) uppförsbacken (-arna) Och sen så klättrar man i ett berg för att komma till första linabanan... Dock så ger ju det här ganska bra motion^^ Första gången skickade jag iväg och en annan tjej tog emot, andra gången så fick jag ta emot och hon skicka iväg, detta gjorde så att jag var tvungen att springa upp och ned flera gånger för att hämta upp barn som inte kom fram ordentligt.. Jag svettades som en gris :P Men som sagt... jag ska inte vara bitter och känna mg hemsk och allt... jag har ju faktiskt gått en hel del idag! Dock nog inte för att få bort allt det som har åkt ned genom strupen... Dock så vet jag att när jag väl kommer hem så kommer jag kunna hålla mig borta ngra dar och gå ned tack vare det... Det är som att kroppen klarar sig själv på det jag har ätit här och sen på ngt sätt lurar sig själv och ajg går ned! ^^

   Det som jag har här och som jag inte har hemma är gratis godis dock.. dock gratis inom parantes då det är snarare så att jag tar godiset utan att betala.. ingen märker ngt... Dock så har jag inte tagit några pengar! Vilket är bra... jag ska inte göra det, jag ska inte göra det, jag ska inte göra det.. Det är inte bra för mig speciellt när jag är nere som ajg är och skulle lätt just nu nog kunna skada mig själv... :(
IMG_9808

   Ngt som håller mig sysselsatt just nu är iaf att jag kan se första delen av trueblood på svtplay^^ Efter att ha läst böckerna så är det kul att se det som serie:P Haha dock är det kul att se att de inte är så blyga med sexet då det är ngt som författarinnan beskriver ganska rejält i boken ;P Dock är det sjukt irriterande att den måste ladda hela tiden... Jag lät den ladda en timme och det hjälpte inte precis>.< Men men jag får ju se det iaf^^

   Imon ska jag köra lite mer höghöjdsgrejor och sen ska jag inte till stan och ha lite dricka kul med kompisar.. Dock så blir det bara killar.. Kändes lite konstigt först men jag trivs ju med killar så tror inte det ska bli ngt problem... Har fortf lite smått fantasier om E2, att det kanske skulle sluta upp med att jag sover hos honom eler så. Borde kanske sluta tänka så men jag kan itne hjälpa det.. Skulle behöva det.. Dock så vill jag verkligen inte bli ihop med honom... lite för nördig för mig  men vad gör man när man inte kan få bättre? Jag vet inte.. Vad ska jag göra?
   Hade n jätte fin fantasi om salm al fakir också ;P hahaha gud det börjar gå över styr... Men gjorde det inte det redan när jag slutade känna av kärleks pirr? Något är ju iaf riktigt fel på mig, men det visste vi ju redan...

   Gud vad trött jag är.. men jag kan inte gå och lägga mig föräns jag sett klart trueblood! (Jag varavar med att skriva häår och att kolla på trueblood tills den har laddat klart igen...) Kommer dock gå och lägga mig sen så fort jag kan känner jag... Ska upp hyfsat tidigt imon...

   Nu orakr jag inte skriva mer..

   puss

IMG_5586

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0