ångest

fan jäfla fitt ångest! Jag vågarverkligen inte somna nu, är så himla rädd för att försova mig i morgon. Inte kul. Det kan inte vara normalt att känna såhär, är det ngn somvet ngt man göra åt det?Sömn tabletter förattsomna harjag införskaffat sånu kommer jag slippa gå ochlägga mig tio men intesomna föränn två. Men det är nr jagkommer hem tio, måste varvarned ochsitter framfördatorn, måste duscha ochså är klockan tolv..Sen kan man itne sova ochmanblir räddför att om man tar en sömn hjälpemojs tablett så kommer man sovaextra djupt och inte kunnavakna sen när klockorna (5st) ringer... Och för er som undrar, ja jag har försovit mig ävenfast jaghar fem klockor :(

  
Mat idag? En glassmed tre kulor innan jobbet, en marängswiss och två ochen halv "jobbmacka" med vitt bröd... Känns inte dåligt menvetatt det inte är bra liksom... men är numbjust nu. Ganskasköntså att jag inte mår mer skit änvad jag redan gör för att jag inte kansova...>.<

Kommentarer
Postat av: -Moi {Raspberrysmile}

usch på ångest alltså!

2009-08-05 @ 01:57:21
URL: http://raspberrysmile.blogg.se/
Postat av: H

Ja, men det sjuka är att alla kan skriva typ "promenad 40 minuter - 150 kcal" medans min stegräknare efter 40 minuters pw kan stå på typ 80 kcal. :s

2009-08-05 @ 06:21:39
URL: http://mhb.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0